Áder János köztársasági elnök aláírta a felsőoktatási törvény módosítását

Ma néztem épp, a
vizes, szappantalan, fémszagú kezemet undorral szagolva, hogy
ki van írva a Honvéd Kórházban egy
kapcsolószekrényre a kardiológia és a nemtudomhányasszámú
nőgyógyászat között, hogy a betegek érdekében kérünk szépen
mindenkit, ügyeljen a tisztaságra.

Csupa
ügyeljek én,
csupa
én hibám,
csupa
vigyek én vécépapírt.

Nem.

Adjatok nekem vécépapírt,
töltsétek tele a folyékonyszappan-tartót ti, hogy
végre felhőtlenül ügyelhessek én
a tisztaságra, és

semmi, de
semmi, de
semmi másra.

Vélemény, hozzászólás?

