Szerelmesvers

Ha csak a türelmet, ha csak azt a három percet tanultam tőled, aminek
köszönhetően ma reggel, miután
nem tudtam sem elsőre, sem
másodjára, de még
harmadjára sem
betekerni a pénztárszalagot a pénztárgépbe, és nem
hívtam fel azonnal a főnöknőmet, hülyét
csinálva magamból, és önbecsülési deficitet ebből a
lehetetlen élethelyzetből, és nem
borultam ki az üvegkirakat előtt, a járókelők éber
szeme láttára, szóval ha csak azt a három percet tanultam meg tőled, akkor
az egész világot megkaptam tőled
pacekba, mert a
negyedik percben persze
sikerült simán
betekernem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

