Aztán vettem három csomag kávékapszulát

Hány rétegnyi és miféle konyhapszichológia, mennyi faramuci trauma, milyen piszlicsáré és összegabalyodott családállítandós komplexus búvódik meg abban az egyszerű tényben, hogy

miután a Hádából egy nagy szatyorral kilépve nekimentem egy kiskutyának véletlenül, mert nem láttam szegényt, a gazdája pedig a sűrű bocsánatkéréseim után sem bírta kimondani, hogy semmi baj, és még kétszer vissza is szaladtam hozzá pedig, és elmondtam neki többször, hogy higgye el, megértem, nekem is van kutyám, nem volt szándékos, sajnálom, de ő csak hajtogatta, hogy mert-nem-néznek-sehova-csak-mennek-mint-az-ökrök,

én az Aldiig úgy zokogtam, mintha dézsából öntenének.

One thought on “Aztán vettem három csomag kávékapszulát

Vélemény, hozzászólás?

