Meg kéne tanulnod elfogadni – ez volt az egyik fontos mondat, amit Cs. mondott nekem tegnap este, kezemben a magvetős szatyrokkal, benne hét ingyenkönyvvel, Örsike saját balatoni cseresznyéjével, egy újságkivágásos technikával készült montázzsal, ami az én arcomat ábrázolja, meg egy frissen kibontott kekszes zacskóval, amit azért kaptam a kiadó standjánál, mert már beadtam az inzulint, és kellett a szénhidrát.

Nem tanítottak meg adni, mi? – ez volt a másik fontos mondat, amit egy Fedél nélkült kínáló férfi mondott nekem végtelen keserűséggel két órával később a Keletinél, amikor elnézést kértem tőle a szatyraimmal a kezemben, hogy most nem tudok neki adni semmit.

Hazudtam.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

