Mondat mondatokkal

Hogy mondjuk felébreszteném az éjszaka közepén, valahogyan bejutnék hozzá – talán kinyitná az ajtót, talán nem –, és elmondanám neki, hogy te, én is félek ám, de itt vagyok. Már tizenhét gyerekem lehetne hanyag matematikai számítások szerint, ahogyan elnézem ezeket a világrekorder nőket, de nincs egy sem, és ez nem érdem, vagy átok. (Mondjuk ezt nem biztos, hogy mondanám neki.) A gyerek mindig vékony jég, élnék legott ezzel a szép képzavarral, ha érdekelné. A ‘cukorbeteg nő sok gyerekkel’-re nem ad ki semmit a google. Annyi mindenkit – keveset – kipróbáltam már, és figyelj, mondanám neki, nem vált be egyik sem előtted. Én sem biztos hogy beválok, mondanám neki, de téged legalább szeretlek. Utánad felmosnék akárhány fürdőszobát. Lett magassarkúm, hallod? Én nem mennék bele erőből a dodzsemedbe, legfeljebb véletlenül, hallod? Utána talán még elnézést is kérnék. És igen, a kutyák nem vetik ki magukat semmilyen erkélyről, a kutyák nem szoktak öngyilkosok lenni. A kutyák nem járnak pszichológushoz. Nekem kéne, meg neked. Rissz-rossz gazdi vagyok, elcseszett szerepjátékos, egy félelemgenerátor nagy szavakkal. Én rontom el, én félek, én védek rosszul, én ugrálok rosszul a kapumban. Általában meghallom minden szavadat, ugye hallod? Ennek így semmi értelme nincs. Itt vagyok.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

