Keszon

A napjaim leginkább valami átszoktató kurzusra emlékeztetnek három hónapja. Eddig az írásról a nemírásra szoktam rá, most pedig a nemírásról az írásra kéne, és én nem tudok írni. Apa több, mint hat éve meghalt, és néha még álmodom vele, de inkább már a férfival, akit, ahogy mondani szokták, szeretek, és nem tudok írni. Álmomban sokszor változik az arca, pedig ő maga egy és ragozhatatlan, és én nem tudok írni. Munkám nincs, elfogyott, a pénzem is lassan, de biztosan fogy, viszont szegény nem vagyok, mi vagyunk szegény nem lenni sose, ezt tudom, és nem tudok írni. Gyuszó kocsiját ellopták, aztán kiderült, hogy nem, csak a közteresek vitték el, és én nem tudok írni. A Ligetben minden kutya gazdája egy önálló lány-/rém-/vad-/sci-fi regény, az egyik férje szerintem alkoholista, miközben ő – nincs még 30 – naturálkozmetikákat publicíroz a népszerű közösségi oldalon, és én nem tudok írni. Először felkérnek, hogy írjak ingyen erotikus irodalmat, amiről aztán kiderül, hogy nem is ingyen, és nem is erotikus, és én nem tudok írni. Vagyok próbanapon macintosh környezetben dizájncsocsós píárirodában, izzad a tenyerem önnön ellentmondásaimtól, a kecsegtető lehetőségtől és a megfelelhetetlenségeskedéseimtől, és nem tudok írni. A luxusjachtokat gyártó luxuscég luxuspartira invitál e-mailben, és én nem tudok írni. A cukrom mostanában elszállt, a frufrum indokolt növekedésnek indult, már nyílnak a völgyben a kerti virágok, és én nem tudok írni. A kutyát 80%-os biztonsággal megtanítottam meghajolni, van egy alapfokú engedelmességi vizsgánk, sokszor beszélek vele úgy, mint egy kisgyerekkel, esténként mellé szoktam feküdni, és benyelem a piros szöszöket a takarójából én is, és nem tudok írni. A Jules és Jimre futok Budára, elkések a vetítésről, de aztán tulajdonképpen mégsem, és nem tudok írni. A bal a jobb, a jobb a bal, a nemzetközi helyzet egyre kettőződik, én magam vagyok a poltikai, társadalmi és magánéleti involváció mozartja, és nem tudok írni. Már csak akciós sajtot és leértékelt bort veszek a méltán népszerű bolthálózat kerületi egységében, és nem tudok írni. Órákat töltök reggel olyan emberek társaságában, akikkel nem esik jól az akolmeleg, és nem tudok írni. Mostanában már gondolok a halálra, a komfortzónám kotyogós váltó, holtjáték hanggal, és nem tudok írni. Nincs miről.

Reklámok

7 thoughts on “Keszon

  1. Ilyenkor kell váltani. Valamire/kire/kivel, valahova, vagy csak másra figyelni/másképp, mint eddig. Vagy fogja szállítani a minden(ség/isten/univerzum stb, végtelen szinonímák) a választ. Ha másképp nem újítasz, baleset formájában.. persze minden ciklikus, körkörös, spirális, kúptoroid.. csak nem mindegy h merre tart az a spirál… kifordítod az almát, vagy megeszed..:)

Vélemény, hozzászólás?

