Az oltási könyve szerint ma 2 éves

Minden barátomtól elnézést kérek.
A munkámat nem végzem megfelelően.
Rendszertelenül alszom.
A cukrom sokszor rossz, a hajam száll. Előfordul, hogy nincs időm reggel arcot rajzolni magamnak.
Az órákat rendszerint a sétáltatás viszonylatában mérem, az elmúlt négy hónapom kis (nagy) megszakításokkal a Ligetben telt.
Vízlepergető lettem és puritánul praktikus, kedvenc viseletem a gumicsizma.
Ügyelek rá, hogy ne látsszon, hogy tetszeni akarok.
Naponta használom a “behívás” szót. Már nem idegesít annyira, mint az elején.
Néha még, amikor enyhül az idő, nem felejtem el a vállamat kitenni, de amúgy inkább a pamut kapucni jellemző.
Megszerettem a sört. A fröccs alkalmi ital lett.
Nem találom a 2013-as határidőnaplómat, mert nem tudom, mit kell keresnem. Nem emlékszem rá, hogy néz ki.
Hét hónapja nem volt levágva a hajam, fodrásznál kb. másfél éve voltam.
A bal combtövemnél valami ideg becsípődött, és nem tudom rendesen széttenni a lábam.
Elfogult vagyok egy sokszor szemtelen és félrenevelt szukával.
Buta kutyás videókat és fekete keretes, pixeles, de nagyon állatbarát demagógiákat lájkolok gondolatban mindenhol.
Fogalmam sincs, hogy van-e a demagógiának többesszáma.
A kutyának állandóan parfümillata van tőlem. A körmöm alatt állandóan jutifali(!) törmelék van.
Azt álmodtam, hogy egy Tankcsapda klipben én vagyok a dögös csaj.
Az egész Magyarország-jobban-teljesít-mizériából a kutyás és a hajléktalanos hírek zaklatnak fel a legjobban.
Szerintem kicsit öregszem már, de szerintem szebb lettem.
A múltkor egy fiú bele akart puszilni a jobb arcgödrömbe.
Utálok kezet mosni és naponta vágom a körmöm.

Reklámok

3 thoughts on “Az oltási könyve szerint ma 2 éves

  1. Jéééé, Hozzád mióta lehet kommentelni?! Évek óta olvaslak, kijelenthetem, hogy egyik legnagyobb fun-od vagyok, folyton szavazgatok, hogy Te légy az aktuális év legjobb bloggere, de végig abban a hitben éltem, hogy Neked nem lehet írni!
    Most le is blokkoltam ettől az észrevételtől, így nem is tudok érdemben kommentelni, mert még ocsúdom! Örömködök egy darabig.

Vélemény, hozzászólás?

