Beköltözni tényleg

Tegnapelőtt Pilonka és Iroska egyszerre csöngettek be hozzám, hogy szemrevételezzék a beázásomat. Iroska szerintem kicsit szerelmes a közös képviselőnkbe, aki egy nagydarab rokkantnyugdíjas ValamilyenÚr. Iroska fejből tudja ValamilyenÚr vezetékes számát, és együtt keresik a padláson a beázás okát is. Iroska dioptriái olyankor kiragyognak a távollátó szemüvegből. Pilonka mindig csak hallgat. A házipapucsukat mindketten a járólap és a parketta közti átmeneti vonalnál vették le – koruk és alkatuk ellenére pont ugyanazzal a mozdulattal, amivel Veszprémi Linda a klumpáját rúgás előtt.
Az erkélyemet két oldalról két nagydarab félmeztelen kőférfi vigyázza. Minden jel arra mutat, hogy a baloldali férfi ágyéktájon meg van repedve.
Ma este lakógyűlés lesz.
Loncsos vagyok, egyedülálló és az ő szemükben még szemtelenül fiatal nő. Bizonyítanom kell, hogy alkalmas vagyok bármire egy ilyen lakókörnyezetben. Ma meg kell gyónnom, hogy elhagytam a postaládakulcsot, hogy két hónapja nem locsolom a vadszőlőt a gangon és hogy nem diktáltam be a vízműveknek a mellékóra állását.
Jobb is, hogy nem mostam hajat.

Reklámok

One thought on “Beköltözni tényleg

Vélemény, hozzászólás?

