Reggel két kézzel kapaszkodom a kapaszkodóba, megnéz a sofőr a tükörből. Piros bőrkesztyű, egy kutya belenyal a térdhajlatomba, akad az érdes nyelve a harisnyán. Kesztyűben simogatom.
Ilyenkor mindig késésben vagyok.
Ha késésben vagyok, minden háromperc, amiben nem jön busz, nekem negyedóra. Ezt szoktam írni sms-ben is a főnöknek szabadkozva. Nem hazugságból, hanem meggyőződésből.
Úgy érzem.
Valami fordítva van folyamatosan. A munkamorálom javulásával romlik a teljesítményem és a szemem. Délutánra már a közösségi oldaltól is homályosan látok. Kifejezetten akarom a dolgozást.
Hangjelekre várok, valami fordítva van, ping, komment.
Kedélyesen beszélgetek a főnökkel is és a konkurenciával is, pedig nem akarok. A céges megbeszélés nem akarás kérdése, észreveszem aztán. Céges alapon is jófej vagyok, nem tehetek róla, ösztön. Valami ma fordítva van.
Nem akarok jófej lenni. Számolom az órákat, mennyi mindent össze kell ma is hazudni a kiesett idő miatt.
Kattintgatás, online jelenlét, tetszem többeknek, jól van. Találtam megfelelő zenét, érzékien egyensúlyozom, vagy legalábbis szeretnék. Igazi egyéniség vagyok, kedvelnek. Van, aki kíván is, megírta. A céges vécétükörben hátul belóg egy felmosó nyele.
Ma sem nézek ki rosszabbul, mint tegnap.
Jó ez a dobókocka a nyakamban, ma is van stílusom, like. Valami fordítva van. Az ablakon hátulról besüt a nap, látszik, hogy nincs rendesen kiszedve a szemöldököm. Itthon kell folytatni a munkát, mindig hazahozom, bent nem megy.
A takarítófiú olyan, mint egy introvertált slampoetry-s, mosogatás közben is hordja a sildes sapkát. Füles a fülben, zenére tátog. Fura, de formás, szavalhatna közben, tetszene.
Heló, én hazamegyek.
Kifordul a női vécéből, nem akar zavarni, zavarban van.
Zavar, zavar, zavar.
Valami ma fordított, a busz nem jön, visszafelé számol az órám. Még világos van, amikor kilépek, pedig már rég sötétnek kéne lennie.
Nincs bennem akarás, lement a cukrom.
Ilyenkor mindig ez van, a nemakarás meg a hipó. Behipóztam, szoktam otthon mondani. Családon kívül senkinek nem mondok ilyet, nem értik. Valami visszafelé megy, nem a busz az, már nem is a cukrom.
Otthon dolgozni kell.
Pisilni kell.
Bugyi. Letolom, nézem, a sötétkék fényes az, tényleg. Estére mindig elfelejtem, melyiket vettem fel reggel. Bent nem szoktam nézni. Hát kifordítva van rajtam.

Vélemény, hozzászólás?

