– szerintem nyomd el
– szerintem érezd
– szerintem hallgass
– szerintem kérdezd
– szerintem picsába
– szerintem idegből
– szerintem kitárva
– szerintem ne vedd föl
– szerintem utál
– szerintem téged
– szerintem cuki
– szerintem éget

– szerintem publik
– szerintem privát
– szerintem várjál
– szerintem ne várd
– szerintem köszi
– szerintem nincs mit
– szerintem soha
– szerintem mindig

– szerintem humor
– szerintem dráma
– szerintem vele
– szerintem nála
– szerintem kíván
– szerintem kivan
– szerintem mi van
– szerintem ki van
– szerintem téged
– szerintem barát
– szerintem utál
– szerintem imád

szerintem isten
– szerintem ember
– szerintem senki
– szerintem nem mer

– szerintem késő
– szerintem félre
– szerintem megesz
– szerintem délre

– szerintem röptében
– szerintem megdugja
– szerintem legyet is
– szerintem hazudja
– szerintem bottal
– szerintem plüssel
– szerintem állj meg
– szerintem üsd el
– szerintem sajnos
– szerintem végre
– szerintem sosincs
– szerintem vége

Vélemény, hozzászólás?

