Van, hogy a hízelgő az már inkább terhes, mint hízelgő, és a kedves az már inkább kínos, mint kedves, és az izgató az már inkább kellemetlen, mint izgató, és olyankor van, hogy a sírás az már inkább nevetés, mint sírás, és igazából azt sem lehet tudni, hogy mikor ki a kellemetlen és az izgató, és ki lát kinek kit, ha ugyan lát magán kívül valaki valakit is és viszont, és olyankor van az, hogy nem értem, hogy hogy az isten trikolor haragjába nem lettem én dalszövegíró, pedig én vagyok a szellemi csalódások coelhója, piros proletársapkával és egy méretes lónak a nagy büdös véreres azával plusz áfa, a telefon meg csak proletárkellék és elszabott kommunikációs csatorna.

Vélemény, hozzászólás?

