Nekem idén az a karácsony,
hogy Miskolcon a felizzózott, felgirlandozott ünnepi különvillamos,
amire, mint minden villamosra, az első ajtón lehet csak felszállni bérlet-, illetve jegyfelmutatással,
szóval ez a villamos tömve van emberrel,
mert az előző két járat kimaradt,
szóval mindenki tapad mindenki hátához és síkideg,
szóval jön egy helyitévés kameraman,
lekameráz két véletlenül mosolygó kisgyereket,
akik meglátva az első ajtón feltolakodó ellenőrt rögtön el is kezdenek zokogni,
szóval én fájdalmasan belemarkolok véletlenül a tűlevelekkel telecelluxozott kapaszkodóba,
szóval a kutya ugat,
Anya nevet,
Gyuszó nevet,
én nevetek,
én sírok,
és köpni kell,
és futni kell, mert bassza meg, nem hoztam magammal kabátot.

Vélemény, hozzászólás?

