(Nehéz őszintének lenni. Ez nem üzenőfüzet. Csak őszinte tudok lenni. Minden szabad felület üzenőfüzet valahol.)
Tényleg felért egy lottóötössel az az akkori levésünk azzal a régi férfival. Nem volt egészen igaz, de akkor pont úgy tűnt, hogy az. Az eleve adott veleszületett és nem múló betegségeken kívül nem volt egyéb baj a családban, nem haldoklott, nem halt meg senki azokban az időkben, minden fivér, minden nővér beszélt egymással. Többé-kevésbé őszinték voltak a karácsonyi dezodorok és CD-k, egészségügyi séták és vigyázokrád-ok. Apa se vágott pofákat, én se, sőt egyáltalán, Apa élt, egy csomó mindenki élt még, aki azóta már nem. Valaki szeretett engem, és én is őt, legalábbis bennem így volt ez összerakva, tehát így volt. Ritka konstelláció, ha önbecsapás, akkor is, felér egy lottóötössel. Szóval jól voltunk. Volt egészséges, nyirkos, őszinte szex, meg minden, ami ahhoz kell és abból következik. Azóta  nincs. Azóta semmi ilyesmi nincs. Tele van pedig vele minden, akármi is az a vele, életérzés vagy ember.
(Vegye észre, vegye magára, de ne mondja. Én se neki mondom. Azt se tudom, hogy él-e. Nem is neki írom ezt. Ez nem üzenőfüzet. Minden szavam hazugság. Iszonyú egyszerűen és nagyvonalúan tudok szeretni, és gyakorlatilag mindig titkolnom kell, pedig már régen nem róla van szó – akármi is az a róla, életérzés vagy ember. Minden szavam hazugság. Minden az. Iszonyú boldog életem van. Iszonyú az.)

Megint túlírtam. Mindig szeretek valakit. Mindig minden rólam szól, unom.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

