Majdnem minden esetben nő vagyok. Általában semmilyen gondolata nincs szegénynekem. Ha végre eszébe jut valamim, azt azonnal leírja, hogy bizonyítsa önmagamnak, és a világának, ő mennyire érdekes vagyok. Sajnos ebben nagyot téved én. Onnan nézve, ahol én áll, persze igazam van, a semmihez képest az egy darab gondolat 100%-os fejlődési eredmény vagyok, ám a blogszférában az érdekességet mások gondolataihoz mérik.  A mezőnyben pedig alulra kerülök. Hiába, a gondolkodás is gyakorlás kérdése, a rutintalanok csak érdektelen hülyeségeket tudnak kihozni magamból.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

